3:33 AM

Hah !

Bapa ari dah tak karang blog.
Tataw nak tulih apa.
Dok ngadap PC sampai lebam.
Main HoN, main GT5.
Tu jer keja ari².
G cari keja, takda keja yang ada (ada tak tak sesuai dengan aku).
Rini tido sampai ke petang.
Disebabkan cuaca yang redup dan suhu yang ada nyaman, aku pun "tido makan lajak".
Bangun², dah petang.
Nak g pasar malam, takda mood plak.
Telepon Som Jot Boonsiri.
Ajak dia kuar melepak.
Nasib dia mau.
Lepaih mandi, terus speed p rumah dia.
Lepas amek dia, terus g makan kt Marverlous Char Kea-Teow.
Kena nasik ayam madu satu pinggan.
Buleh la gagah nasi ayam dia.
Layan p la dari nak layan char kea-teow tuh.
Haha.
Ingat nak lepak lama skit, tengah dok makan, ujan mula turun.
Kelam kabut makan.
Singgah 7-E sat.
Beli Kampai Juice satu.
Then terus balik p umah Jot.
Dok umah dia pun tataw nak buat apa.
FB jer sampai bosan.
Bila dah bosan trok, aku pn balik dan tulis entry nie.
Haha !
Bosan kan hidup aku ni.

Jangan salah faham lak k. Ni lah Kampai Juice. Air berkabonat. No Alcohol. Satg angpa kata aku nie dok layan ayaq mabok plak. Ada dijual di 7-E berhampiran. RM 2.90 sebotol.

0 Responses to "7/1/2011"

Post a Comment